close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד להוזיל את הנופש לחו"ל?

מערכת שורשיב תמוז, תשעד10/07/2014

מספר טיפים שיכולים להזיל עלויות בחופשה בחו"ל

תגיות:

אט אט הקיץ מתקרב לו ואתו מגיעים הלבטים הקשים מה נעשה עם הילדים, החודש הראשון של החופש הוא חודש יחסית קל, רוב הילדים נמצאים בקייטנות וההורים יכולים לעבוד בשקט וללא כל דאגה אך בחלקו השני של החודש כל יום ויום הופך לדילמה קשה, מי ישמור על הילדים, איך נעסיק אותם וכיצ נדאג שבעצם הם ייהנו מהחופש הגדול.

משפחות רבות מנצלות את הזמן הזה בכדי לטוס לנופש משפחתי מגבש בחו"ל ובכך להשיג זמן איכות עם הילדים בנוסף להנאה וחוויה משמעותית בשבילם, אך בימים טרופים אלו כאשר כל משפחה ממוצעת בישראל נאבקת ביוקר המחייה טיסה לנופש משפחתי שכזה עלולה להיות נטל קשה וכבד מאד על ההורים, לפניכם מספר טיפים כיצד להוזיל את הנופש בחו"ל.

מספר טיפים כיצד להוזיל את מחירי הנופש בחו"ל

ובכן את מחירי הנופש יהיה ניתן להוזיל על ידי מספר פעולות פשוטות שיגבו מכם אמנם זמן רב אך עלולות להוזיל את העלויות שלכם באופן משמעותי.

· תכנון מדוקדק של הטיול עוד מהארץ הכולל הכרת האזור, המחירים והתקופות- תכנון טוב, מעמיק ויסודי הוא הבסיס לכל טיול טוב וכמובן גם לחסכון בכסף, הכרות טובה של התחבורה הציבורית באזור לדוגמא תוכל לסייע לכם לחסוך המון כסף בניגוד לתיירים רבים שלא מכירים ומשלמים למוניות סכומי עתק על נסיעות מיעד ליעד.
· נסו לסגור על טיסות של הרגע האחרון- במידה ויש באפשרותכם לחכות עד הרגע האחרון עם רכישת כרטיס טיסה השתדלו לעשות כך, רכישה של חבילות נופש וכרטיסי טיסה ברגע האחרון מוזילה את העניין בצורה משמעותית ( לפעמים עד כדי 60% ).
· בצעו מחקר שוק מעמיק בין כל אתרי האינטרנט- הזירה האינטרנטית מפשרת לכם כיום לבצע מחקר שוק מעמיק בלי לעשות 100 טלפונים לסוכני נסיעות שונים, בלחיצת כפתור פשוטה אתם משווים מחירים בין אתרי התיירות השונים ומוצאים את הדיל הכי זול, מתאים מבחינת התאריכים וטוב שתוכלו למצוא, כל שעליכם לעשות הוא להתאזר בסובלנות ולבצע מחקר מעמיק ככל הניתן, באמצעות סביר להניח שתמצאו דיל זול יותר בצורה משמעותית.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה